keskiviikko 14. syyskuuta 2016

Edes menneet Feat. Huge & Bulle

Edes menneet f. Huge & Bulle


Suomiräpistä on aika vaikeaa puhua, jos ei mainitse missään yhteydessä Hugea. Ennen kundi tunnettiin nimellä Huge L, mutta kun Bulle niputti kehässä Ällän, niin L lähti myös Hugen nimestä. Mä oon tehny aika helvetin monen artistin kanssa kollaboja Cheekistä Timo rautiaiseen, mut jotenkin Huge on livahtanut tutkan alta. Korjattiin siis virhe ja saatiin äänet samalle träkille. Muistaakseni johonkin Hugen biittiin oon räpänny joskus. Kiitos ja kippis siitä. Ja Bulle, tietty. Joni. Hattu veke päästä, Bulle on hieno mies ja hyvä ystävä. Kohdellut mua aina kunnioituksella. Jopa silloinkin, kun en ole tainnut sellaista kohtelua ansaita. Kutsuu mua itsepintaisesti "mestariksi", vaikka olen asiasta sille huomauttanut. Olen kuulemma kunnioitukseni ansainnut. Se on mulle erityisen arvokasta siksi, ettei yleinen kohteliaisuus ja kunnioittaminen ole sen vahvuuksia.

Näitä on aina vähän vaikeaa kirjoittaa, mutta mä kiitän Jonia sydämeni pohjasta sen ystävyydestä ja tuesta. Vuosien saatossa repinyt mut pystyyn useammin, kuin kerran. Muutenkin ihan vitun parasta kun vedetään kahvit ja sillä on sellainen tietty hymy, joka lupaa taas pudottavia läppiä. Erittäin kiero mielikuvitus. Älyttömiä ideoita. Kiitos että olet ystäväni, B. Et jos jonkun halusin levylle mukaan, se on kyl Big Deal Bollström. Ihan henkilökohtaisista syistä ja kai se ny vähä osaa räpätäkin.
Biisin nimikin tuli myös Bullelta, eli "Edes menneet."

Jokainen kirjoitti omasta kulmastaan hyvät verset ja mä lähestyin aihetta itse ns. edellä kulkeneena. Et mitä kaikkee on tullut tehtyä ja ehkä opittua matkalla. Mä en itse edes tiedä, brassilenko, vai kadunko tossa säkkärissä. Ehkä molempia, niinkuin elämässä yleensä.

Kaikil kytkyi ja kaikki vitun pahoja/ juostaan juuri sitä päin mitä pitäis varoa/ askel häkkiin tai askel ennen hämähäkkii/ edesmenneit jätkii ja "rest in peace" -räppii


BIISI ULKONA, TSEKKAA TÄSTÄ

Me kaikki kolme tehdään biittejä, mutta nyt taustassa W. Kempton ja kaikki oli biitistä ihan tulessa. Hyvä räppibiitti. Toki olin aiiika kusi sukassa, kun kaks tollasta tekijää kans nauhalla, mut kai mä jotenkin onnistun räpiköimään mukana. Salettii kyl levyn räpein biisi. Jos tähdet ovat oikeassa asennossa jossain vaiheessa, niin tsägäl Edes menneiltä vois tulla jopa lisää matskua. Katsotaan nyt rauhassa. Ja sit huukin loppu "ku jäbät jättää hommat puolitiehen, niinku Hitler" ei oo kenenkään meidän käsialaa.

Tää on vähän noloa, mut mä oon kysyny Bullelta lainin kirjoittajan jo varmaa kymmenen kertaa, MUTTA KUN EN MUISTA SITÄ VIELÄKÄÄN. Kirjoitan sen tänne jonnekin, kun saan sen (taas) selville. Kuulin jonkun Bullen possebiisin back inna day ja repesin läpälle ihan täysin. Se on kulkenut mun päässä mukana siitä asti ja kuten aina, nauhoittaminen poistaa biisin soimasta korvien välistä. Näin kävi esim. "Bling" -biisin kanssa. Soi niin kauan päässä, kunnes teki sen pois. Tollasta diskoa mulla on koko ajan, nyttenkin pari vittumaista korvamatoa pitää putsata aivokuorelta. Pyydän sitä jo näin etukäteen anteeksi. Ne on ihan hirveitä, enkä pääse niistä muuten eroon.

Kiitos kundeille, tästä vois yrittää raapii jotain videoo.

SEURAA TÄSTÄ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti